2010. április 1., csütörtök

Az élet nagy igazságai!!!

A napokban olvastam egy nagyon jó pofa cikket Zsók Levente erdélyi humorista blogján, s gondoltam nektek is megmutatom, mert nagyon leszívtam én is :))

Az élet nagy igazságai:

1) Nem tudod elérni az összes fogadat a nyelveddel.
2) Az összes idióta megpróbálja, miután elolvasta az elsőt.
3) Az első igazság hazugság.
4) Vigyorogj most, mert idióta vagy!
5) Olvasod a viccet.
7) Nem vetted eszre hogy a 6-os pont hiányzik.
8) Most nézted meg, ha a 6-os pont hiányzik e, vagy sem.
9) Mosolyogsz már megint.


Forrás: Zsók Levente blogja

2 megjegyzés:

Rím Elek írta...

Sok ilyet olvastam. Általában bejöttek. És a végén tényleg jót nevettem. Ebben csak egy dolog jött be. Hogy nem vettem észre a 6-os pont hiányát, de ez nem meglepő, ha az ember nem a sorszámokra, hanem az információra kíváncsi :P

Barti Zoltán írta...

Én már az elején leszívtam, de azért jót lehet ezen nevetni :)

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!