2010. április 26., hétfő

Mi az a Zotykos?

Amikor elkezdtem a blogomat, és elkezdtem "intenzivebben" bloggolni, sok "pozitív" támogatást kaptam néhány emberkétől, hogy "Miért csináltál bloggot?, Annyira fontos személynek képzeled magad, hogy szerinted az embereket fogja érdekelni, hogy miről írsz?" - az első kérdésre egy igen egyszerű választ adtam, hogy "Miért ne csináljak bloggot" - és másodjára pedig, én nem tartom egyáltalan fontosnak magam, nem vagyok valami híresség, nem vezetek egy több 100 ezer euros autót, jobban mondva, nincs is autóm, egy egyszerű licista bentlakásban lakok Kolozsváron, a szüleim nem multi milliomosok, uh nem tudom, miért kéne én fontosnak érezzem magam. Végülis az ilyen pesszimista, kevésbé támogató emberek, nem értik mi is a blogoszféra, vagy mit is jelent, vagy hogy miért is írnak az emberkék bloggokat. Nos hát erre a válasz szerintem elég egyszerű: a közeljövőben a blogoszféra, már annyira elfogja "lepni" az internetes világot, ebbe beletartozik a sajtó is, hogy mindenkinek lessz blogja, ugy ahogy mindenkinek van hi5 profilja, de nem mindenki fogja tudni több ideig fenntartani a bloggot. Szerintem az emberek már megunták, ugy ahogy én is, hogy nézzük azzokat a híreket, amelyben egy jó darabig Andreea Escanak a szájából csak azt lehetett hallani, hogy gazdasági válság van - éhen haluk, a disznó influenza ismét megölt a mai nap 23 embert - és megint meghalunk, stb stb stb. Szerintem a hírek manipuláló jellegűek, mert ha kell ha nem olyan dolgokat mondanak, és mutatnak a hírekben, amelyek az embereket szabályszerűen megfélemlitik, vagy félre vezetik. Mert annak ellenére, ha egy hamis hírt hallanak, vagy a sajtó valakiről ír egy olyan cikket, amelynek fele sem igaz, az emberek azt elhiszik, mert "Mert ők sosem hazugnak, mert ez a sajtó, hogy hazudjanak", nos hát azért hazudnak, mert nagy ratinget csinál a tv-ben, sok olvasója lessz bizonyos újságnak, vagyis sok pénz. Na de hadjuk ezt a témát, mert eltértem egy kicsit a valódi témáról, csak ezt szerettem még elmondani, hogy mi a véleményem a sajtóról.

Amit még a bloggerekről, blogoszféraról kell tudni, az hogy több kategóriájú bloggok léteznek. Vannak olyanok, akik a napi híreket, saját szemszögből kritizálják, vagy szólnak hozzá, vannak külömböző müvészeti bloggok, blog tippek, trükkök, blog segítő oldalak, vannak személyes, napló bloggok (mint az enyém :P) és  vannak bussiness blogok.
Bloggot "minden süket" tud késziteni, igaz szükséges egy kis HTML tudás, de ezt idővel meglehet tanulni. Szerintem az egyik legkönnyebb blog készitő weblap,a  BLOGSPOT. Könnyen lehet adminisztrálni az oldalt, nem kell majdnem semmi programozó tudás, csak klikkelgetni kell, s már is van oldalunk, amelyet több 100 ezren is láthatják.

Sokan már kérdezték is, hogy miért pont zotykos.blogspot.com. Ezt a nővéremnek köszönhetem, mivelhogy amikor kicsi voltam több becenevvel szólitott, és többek között a zotykos nevet is használta, ami nekem nagyon tetszett. S amikor elkezdtem bloggozni, kellett egy blog nevet adjak, és úgy döntöttem,hogy mivel az ő szájából hallottam először a ZOTYKOS nevet, azzal fogom tisztelni, és megköszönni azt amit értem tett, és most is tesz, hogy ezt a nevet fogom használni. Olyan testvéreket és szülőket, amilyenek nekem vannak, az én szemszögemből nézve, nem lehet kapni. Ők voltak azok, akik támogattak ebben az ugy nevezett projektben, amiért hálás vagyok, mert bloggot könnyen lehet késziteni , de megfelelő cikkeket, és olyan cikkeket amiket szivesen olvasnak, na ez már nehéz.
Továbbá köszönöm, annak a tizen valahány napi olvasónak is, akik szivesen navigálnak a személyes oldalomon, jókedvvel olvassák a napi vicceket a főoldalról, és szivesen olvassák a bejegyzéseimet.

Ha bárki elszertne indítani egy bloggot, és szüksége lenne segítségre, akkor szivesen a rendelkezésére állok, szivesen segítek, az elérhetőségi utvonalakat pedig itt kapjátok meg.

5 megjegyzés:

BlankaK írta...

Mindig is szivesen segitsegedre allunk! Ezt te mar jol tudod!

Barti Zoltán írta...

:X koszonom nagyon szepen

bt írta...

Biztos tudja!

Rím Elek írta...

Helló. Ezt jól megfogalmaztad. Egyetértek. Akinek nem tetszik valaki blogja, az ne olvassa :) Amúgy ha már bloggerek vagyunk, annyi megjegyzést megengedek magamnak, hogy nem minden ragozott alakja a blog szónak dupla "g". A többi csak elírás, de nem sorolom, mert parasztság lenne. És a tartalom szempontjából lényegtelen. (ide kéne valami frappáns szmájli, de a kacsintós félreérthető :D ) Éljenek a bloggerek!

Barti Zoltán írta...

Köszi szépen a hozzászólást és a figyelmeztetést is ;)

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!