2010. március 24., szerda

Kolozsvári egyetemista élet part I

Nem is tudom mivel kezzem, mivelhogy ezt az egyetemista életstílust, nem lehet szavakba összefoglalni, ezt át kell élni, ahhoz hogy megértsd, mit is jelent valójában, szegénynek lenni, éhezni mint az egyetemista, vagy buliba menni semmi pénzel, hétvégi foci, foci utánni sörözés a Corvinusba, bentlakásos szülinapi bulik, stb, stb.
Az első dolog, amit az egyetemista meg kell, hogy tanuljon, az, hogy anyuci nincs már melletünk, hogy az ebédet az asztalra tálalja. Meg kell szokni, azt, hogy leves helyett, pástétomos kenyeret kell hogy együnk mustárral. Meg kell tanulni a pénzel is gazdálkodni. Nem úgy mint én első évben, hogy kaptam a pénzt otthonról, én pedig mindenhova elakartam menni bulizni, úgy dobtam a pénzt bulizásra, mintha én kerestem volna, de utánna két hétig reggel, délben, este szalma pityokát ettem, vagy pástétomos kenyeret, vagy csak üres kenyeret.
Nem szabad elszomorodni ha pénz nélkül maradunk, az egyetemista élet ezzel jár. Nem vagy igazi egyetemista, ha nem éhezel, ha nem bulizól, ha nem puskázól bár 1 vizsgán, ha nincs emarardva legalább 1 vizsgád. Uh kell alkalmazkodni :))

Majd a következő részekben, megbeszéljük a legjobb kolozsvári kocsmákat, bulizó helyeket, hol lehet a legsikeresebben csajozni :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az olvasattak során arra a következtetésre jutottam, hogy mégis jó ötlet volt Gyergyóba menni Turizmus Földrajzra.

Következő okok miatt:
1.Itt csak kedden szokott egyetemista buli lenni.
2.Ritkán lehet kocsmázó partnert találni.
3.Közel van Hévizhez, anyuka meleg kajával vár.
4.Ha kevés is a pénzed a fentiek miatt az is megmarad.

Sanyi

Barti Zoltán írta...

ha neked az igy jó, akkor nincs már mit hozzásűzzek:)

Névtelen írta...

Szoval tudom en is milyen is az egyetemista...elvegre ez tanitja es kesziti fel az embert valamilyen modon az igazi eletre...Szoval habar bulizni azert penzem volt, habar tul sok pastetomos kenyeret nem ettem,puskazni nem kellett, de azert bulizni elmentem hetente ketszer, es ami a legfontosabb az az hogy elmaradt vizsgam a negy ev alatt egy akadt - meg jo hogy ez is megvolt, maskepp nem lettem volna igazi egyetemista.

Csak annyit hogy kitartast mindenkinek es jo szorakozast. Az elet rovid es elvezni kell amig lehet. De foleg az egyetemista eletet.

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!